Известие

Collapse
No announcement yet.

Помпа съединител- устройство в снимки

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Помпа съединител- устройство в снимки

    Хидравличното устройство за изключване на съединителя се състои най общо от педал, главен цилиндър, работен цилиндър и тръбопроводи.
    Главен цилиндър" горна помпа"- намира се на педала на съединителя
    Click image for larger version

Name:	4.jpg
Views:	1
Size:	97.3 Килобайта
ID:	2436206Click image for larger version

Name:	5.jpg
Views:	1
Size:	97.3 Килобайта
ID:	2436207
    Click image for larger version

Name:	6.jpg
Views:	1
Size:	95.7 Килобайта
ID:	2436208Click image for larger version

Name:	7.jpg
Views:	1
Size:	97.8 Килобайта
ID:	2436209
    Click image for larger version

Name:	8.jpg
Views:	1
Size:	97.6 Килобайта
ID:	2436210
    Работен цилиндър" долна помпа"- намира се върху скоростната кутия, има възможност за обезвъздушаване, вижда се на снимката.
    Click image for larger version

Name:	1.jpg
Views:	1
Size:	97.2 Килобайта
ID:	2436203Click image for larger version

Name:	2.jpg
Views:	1
Size:	96.1 Килобайта
ID:	2436204
    Click image for larger version

Name:	3.jpg
Views:	1
Size:	95.6 Килобайта
ID:	2436205
    Място:
    Click image for larger version

Name:	9.jpg
Views:	1
Size:	92.2 Килобайта
ID:	2436211Click image for larger version

Name:	10.jpg
Views:	1
Size:	87.9 Килобайта
ID:	2436212

    Отнася се за коли без лагер- помпа
    Last edited by lordliness; d.m.y г., 10:05.
    Не всички, които се скитат, са изгубени.

  • #2
    Колата от подписа ми с лагер помпа ли е или долна и горна помпа... има ли разновидности от тоя модел
    sigpic 156 2.4 JTD 136hp

    Comment


    • #3
      Първоначално публикувано от aligator89 Покажи съобщение
      Колата от подписа ми с лагер помпа ли е или долна и горна помпа... има ли разновидности от тоя модел
      Би трябвало да е без лагер помпа, погледни отгоре вдясно и ще видиш долната помпа. Сложих снимки за мястото
      Last edited by lordliness; d.m.y г., 10:03.
      Не всички, които се скитат, са изгубени.

      Comment


      • #4
        Благодаря ! Ще проверя
        sigpic 156 2.4 JTD 136hp

        Comment


        • #5
          Евала Лорде за труда! Респект

          Comment


          • #6
            Добра тема и още по добро обяснение.

            Comment


            • #7
              Проверих обаче не видях сякаш помпа може ли да е с лагер помпа
              sigpic 156 2.4 JTD 136hp

              Comment


              • #8
                Браво за снимките Мисля че тук е мястото да коментираме проблема с невръщащият се докрай педал на съединителя В друга тема коментирахме и достигнах до два извода за проблема - счупена пружина в главният цилиндър или износване на същият Тук вече се замислям и за счупена пружина в работният цилиндър Може и да се лъжа Та в крайна сметка какъв ми е проблема за недовръщането на педала при ниски температури Лично аз смятам че имам проблем с гумените уплътнения в цилиндрите защото ако имам счупена пружина не е логично да има връзка температурата
                ALFA ROMEO 166 2.4JTD 98 136НР бивша, 2.4JTD 2002 150НР настояща

                Comment


                • #9
                  Да не би да ви заяжда лагеруването на педала. Неговата пружина работи ли коректно?
                  Само пружината в цилиндъра не е достатъчна да върне педала.
                  Разбитото тампонче също е от значение за правилна работа на педала. На снимката се вижда как е смазано от едната страна.
                  Не всички, които се скитат, са изгубени.

                  Comment

                  Working...
                  X